Tuesday, March 2, 2010

Mata Oh Mata!

Kali ni,aku nk cte sal mata aku yg makin menyepet..meaning 'ketumbit' 2 makin bertambah bilangannya!hush~aku bengang gak kalo org nmpk mate aku je,kate aku gatal sebab pandang2 laki..but,aku anggap joke jgak..haha!whatever la..!sebenarnye,ketumbit yg korg sangke tu,actually,cyst..cyst atau ketumbuhan..huhu..sedih aku ble dgr macam ni..ntah ape yg aku silap mkn smpi terkena macam ni pun,aku xtau la..huhu..

And,thx to Pn Roselinda(mak Nolin)sebab die sudi check mate aku n cdgkan aku wat pembedahan kat klinik mata..seriously,aku takut ngan operations!hihi..but,kalo tu je jln terakhir,aku harus lakukannye jgak..huhu..skrg ni,dlm pikiran aku,bermacam2 yg bermain..ble dgr pembedahan je,aku takut aku jd buta sebelah mata..sape tau kan kalo2 leh jd mcm tu..tp,dlm mase yg same,aku harap mata aku akan sembuh seperti sedia kala..xmenyepet,xberketumbit lagi..Amiin!

2 comments:

  1. min...! jgn takot....
    kite da pernah buat jugak, pembedahan tu dlu..
    sbb mule2 sangkakan, ketumbit.
    tp xbaik2. mcm yg awk kene tu jugak.
    ala, sakit ckit je nnti.
    mase die bius tu je...
    then, kite da xrase pape. xlame pn.
    pembedahan kecil je. :)

    ReplyDelete
  2. haha..pasal bius tu yg kte takot tu..la,kte igtkan awk kene ketumbit gak dl..rpe2nye,same ngan kte la ye awk ni..:)
    mak nolin kate kan,mate kte tu nnti,die kene 'klip'..krenye,tula cre pembedahan mate kte nnti..

    ReplyDelete