Tuesday, March 2, 2010

Baju itu..

Hurmm..kul 8 malam semalam,Finaz tbe2 je dtg bertanyekan aku sal baju wane coklat yg aku bli bulan lepas kat First Lady..baju tu,xla mahal..below RM 40..tp,lawa coraknye...

Finaz:Min,aku nk pnjm baju coklat ko tu blh?
Aku:Baju coklat???yg mane??
Finaz:Ala,yg ko lum pki tu...aku xmau la pki bju coklat belang2 aku yg ko pinjam ari tu(yg baju coklat belang2 Finaz ni,aku pnh pki kat mid valley mase kua ngan aimi..)aku nmpk gemuk..huhu..
Aku:Hmmm..tgk la dl..mane tau aku yg nk pakai baju coklat tu mase Birthday baba(baba tu panggilan utk atuk aku..)ko pki la bju hijau kotak2 ko tu..lawa je aku tgk ko pki...
Finaz:X maula..nampak........
Aku:Mane ade..elok je aku tgk ko pki baju tu..nampak lawa lagi..(pastu,nk je aku kate mcm ni,'bukan tu baju feveret ko ke?')

After that,tetbe die mengamuk..buat mke..aku mcm terdengar gak die menangis..tp,xtaula aku dgr bende yg betul ke slh..maklumla,aku ni sound trouble skit..but,nk je aku menjerit kat die mcm ni:'Baju coklat tu,aku sendiri pun lum rasmi,ko yg nk pki dl???NO WAY!!!dhla aku sndr lum decide lg nk pki bju ape mase majlis tu..' tp,xlame kemudian,aku ckp jgak..tp,xla menjerit..dh ckp mcm tu pun,die still hangin! dey sis!baju tu hak aku,ske aku la nk pinjamkan ke x..!

Aku xla marah sgt kalo die minx nk pnjm baju coklat aku tu..but,bg la aku mase utk berfikir..mane tau,mase majlis tu,aku yg nk pki bju 2 lak..besides,aku lum pnh pki bju tu..but,ble die dh mrh2 mcm ni,geram gak la aku..huhu..dear sis,penah ke aku marah ko selama ni kalo ko pki baju2 aku tanpe kebenaran pun???mgkn ade,tp marah2 mengusik..

huh..i'm fed up ble ko kate ko nmpk gemuk pki baju2 ko yg berlambak-lambak 2..pdhl,aku tgk,OK je..baju2 ko,byk yg suit ko..ko je yg xperasan!..aku nk minx maaf kat ko pun,aku rase xberbaloi..sbb ko yg mrh aku kan??but,well..aku kan KAKAK ko..jd,aku yg akan mengalah kali ni..:)

No comments:

Post a Comment