Monday, March 1, 2010

BOF

Well,smalam,aku jenguk blog ima..smbl2 2,aku chat ngan die kat FB..then,die kate mcm ni:
'Nampak x video clip kat blog kte?'
aku:'Nmpk..'
ima:'2 la BOF...'
aku:'Yg rambut hitam,pki kot hitam tu,sape?'
ima:'Tu lee min ho...'

Aku mcm WOW! HENSEMNYE die!!!xsemena-mena,aku yg xpenah minat korea,'ter'minat korea gara-gara lee min ho..kebetulan,beberapa hari sebelum tu,adik aku ade beli majalah MANGGA..and,dlm tu,ade cte sal pelakon2 laki BOF..hehe..balik td lak,adik aku bwk majalah URTV..kali ni,dlm majalh tersebut ade kisah sal lee min ho seorang gay..kuciwa gak la ble dgr..sekali..time aku ngah bace tu ade kenyataan tertulis begini:
'Lee Min Ho akan melakonkan watak seorang gay dlm cte Personal Taste..'
aku,ape ag..sure2 nk kumpul duitnye beli dvd cte tu..hehe! :D

So,setat skrg ni,aku akan cbe mengikuti ape2 saje cte korea yg lee min ho lakon..hihi..

No comments:

Post a Comment