Wednesday, February 24, 2010

wellll....

WELL WELL WELL..dh sebulan lebih aku xedit blog..haih~dunno what to cerita..but,kblkgn ni,aku rase mcm....haha..ntahla..this feelings can't be expressed by words...but,let it be..aku nk happy2 je..:)so,kblkgn ni,aku kerap mimpi nk driving2..hee :D dh lame aku xdrive,2 kot yg termimpi2..:)

and well,aku kebelakangan ni,mmg nk kua jejln ngan my frens..i miss them muchhh!mcm terase2 yg aku xkan jumpe dorg sgt dh ble msuk uni nnti..dan,inilah keadaan yg plg aku benciii :( i luv to be wif them..especially kwn2 skul menengah aku..dorg byk yg dh share suke suki duke duki aku ni..hehe..:)hisy..feeling2 la plak hr ni...PMS betollll :D

well,pagi td,aku teman mak aku g hospital..die ade appointment utk decide whether die nk teruskan ke x fisio die..so,pepagi tuh,aku bwk novel 'Tautan Kasih'..ngehehe..:D
dh 2 je bhn bacaan yg aku rase x buat aku ngantuk..since aku tdo 2 jam lebih je smlm..hihi..so,pepagi tuh sblm nk start enjin kete Wira 2,mak aku ckp kat aku camni:
'Min,ami riso kete ni je.takot pagi ni wat hal..'
and,WALLAH!mmg pun die wat hal..mase mak aku try nk start enjin,alarm kete 2 lak memekak..dh mle la tuh syndrom2 bateri nk mati..disebabkan kete Kancil ayah aku je yg elok td,mak aku terpakse 'kaco' ayah aku n suro die hntr ktorg g sane..haih~pity him..:(
dlm kul 7.30 pg,bru ktorg bertolak dr umah..and,seperti yg dijangkekan mak aku,mmg JAM jalan kat kl time2 tu..so,kete gerak slow,aku lak melayan perasaan..:D
sampai2 je hospital,aku ngan mak aku g bilik ortopedik..amik tmpt duduk and tunggu name mak aku dipanggil untuk amik nombor lak..adelah dlm 20 minit menunggu,name mak aku disebut..then,ble dh amik nombor,ktorg gerak ke bilik menunggu..:)
sambil menunggu giliran mak aku,aku smbg bce nvl tu..hehe..tbe2,ade makcik sorg ni dtg and duk salam2 org sekitar die..(well,aku pun salam je die memandangkan die salam mak aku..hihi..)then,die stat cte2 ngan mak aku sal kaki die yg sakit tuh..and,mak aku lak cte sal tgn die..bla bla bla..even ngah bace nvl,aku leh dgr sume tuh..:D

dalam kul 10 mcm tuh,giliran mak aku pun tibe..mase yg ade lg,aku smbg ngan bace nvl..:)
giliran mak cik tu pun tiba gak xlame aftr that..so,aku pun salam die kot2 xjumpa dh pasni..then,makcik 2 ckp(well,aku pggl die makcik,but die bahasekan diri die nenek):
'Lagi baik kalo awk tlg nenek masuk dlm..(sambil senyum)'
aku balas:
'Nk ke makcik? (senyum gak)'
mak cik 2:
'Xyahla..'
aku senyum jela,ape ag..hehe...:D
ble mak aku dh kua bilik,aku teman die g farmasi sat..sambil tuh,aku smbg bce lg nvl tuh..well,aku dpt hbskan dekat 80 mukasurat smbl teman mak aku tu..:D
dh amik ubat dekat farmasi,ktorg gerak g toilet dl bru ke kafe..kat kafe,aku minum air oren,mak aku lak,teh o panas..:)
then,aku g belikan ktorgnye breakfast kat sane..aku amik nasi lemak ayam berempah untuk ktorg dua..rm10 lak tuh..terkedu aku dbuatnye..but,ayam kampungkan?so,logik la mhl skit dri nasi lemak lauk ayam yg biase tuh..:D
ktorg pun mkn2 la sambil borak2 kosong..hehe..mcm hari aku ngan mak aku lak..
bfre nk blah dri kafe tu,aku pesan tiga waffle..hehe..mcm biase..aku choc-kaya..finaz ngan mak aku choc-peanut butter..:D
sedap waffle die..lagi2 yg aku punye tuh..hehe..xpuas lak mkn satu..then,ktorg trus blik umah pas aku dh bli waffle tu..

so,hari ni,xla spesial sgt ape yg berlaku kat aku..but,at least,aku dpt kua umah walaupun juz g hospital..:D

No comments:

Post a Comment