Wednesday, February 24, 2010

makan2

HAI HAI HAI!!!
Hahaha..*gle kejap..;)*
dh lame xhapdate blog..aku saje tulis mcm ni walaupun aku tau xde org dpt bce blog aku coz email aku blum verified..hmmmm..
k,nk cte ni..hari ni,g umah aimi..hoho,jnji ngan syima nk g umah die kul 10 pg..alih2,die kol aku tanye aku dh bgun ke lum..haha..mmg dh set jam nk bgun kul brape tp terlena gak sbb selame bbrp jam walaupun aku dh berlingkar kat ats katil 2,aku xpat tido ngan tng..sume gara2 perut aku yg sakiiiitttttt teramaaaatttt!so,2la penyebab aku bgun lmbt..hmmm..bangun2,tgk sekeliling,jguk bilik ami abah aku,sunyi!jguk bilik nenek aku,sunyi gak!mane dorg g?hm,dh nmpk sgt abah lpe yg aku ade gtau die yg aku nk g umah aimi ari ni..so,kol syima dl..cte kat die sgala2..then,kol mia lak..die xangkat..maybe,time 2,die pun tgh bersiap2..so,aku msg je mia..tnye die kot kot aku leh tmpg die..xsmpi bbrp minit,die bls n FUHHH!Alhamdulillah..die sudi tumpangkan aku..*THX MIA!* :)

So,aku bersiap2,mandi sume tu..n xlpe jgak,aku bwk nvl2 yg syima ngan mia nk pnjm..smbl tu,aku plgkan nvl2 syima yg aku pnjm ari tu..hmm..but,aku sedih sbb syima xpat g umah aimi..die ade hal..but,i really hope that die jd join ktorg g edu fair kat mid ngan ts nnti..:(

Okey,so mia dtg umah aku dlm nk dkat kul 11..hee..n,aku xsiap spnhnye lg mse 2..hehe..:) then,ktorg gerak g umah aimi..dtg2,TOK TOK!aimi jemput ktorg masuk..hehe..then,tlg aimi buat ayo,ptg kek choc n tlg hdg2 skit..but,yg byk wat keje mia ngan lia la..;D

Pastu,MAKAN2 pun BERMULA!ahhaaa..:) aimi masak nasi goreng cendawan(sedap weyh!),nugget ngan fries..hehe..breakfast ktorg tuh..oh,ya!keropok pun ade..:)*sape yg knal aimi,msti tau yg die ske bwk bekal keropok g skola..hihi..*;D then,yan ngan lynna pun dtg..hehe..dorg lak mkn2..pas mkn2,ktorg tgk cte 'The Sisters'..byk bunyi gak cte 2..almaklum,cte seram!;) hehe...dh hbs cte tu,g Solat Zohor kat bilik aimi..

Hbs solat,pizza yg aimi order time ngah tgk cte 2,smpi!..Domino's kotttt...hehe..MKN lagi!!!hadeh..gemuk la mcm ni..tp,rezeki jgn ditolak..btol x??? ;) smbl mkn 2,ktorg tgk cte Tasbih Cinta..well,aku xla tgk sgt..aku xminat cte indon sbnrnye..but,rase kelakar lyn kali ni sbb mia kate jojo ensem,lia lak kate,rafi yg ensem!!haha!;D ber'telagah' plak dorg..mcm2..hehe..then,memndgkan aku xselesa sgt ngan keadaan diri aku(sakit perut yg amat dtg blik),aku kol ami mintak die jmput kat umah aimi..dh hbs Tasbih Cinta,ktorg amik2 gmbr..well,aku terkilan sangat sangat sbb xsmpt nk grab kamera aku..tp,xpela..leh tag nnti dr fb mia atau fb yan!hehe..:)

Dlm kul 3.20 ptg,mak aku pun dtg..aku ber'pisah' ngan dorg sume n nek kete g umah syima lak..smpi2 umah syima,bg die nvl2 yg aku pnjm...hehe..then,die bg aku pnjm lak nvl HOT GIMMICK!mcm tau2 je aku nk pnjm nvl tuh..*THX IMA!*;D

After that,trus blik umah..opss!NO!g beli kuih dl kat wgsa uk..then only blik umah..hehe!

P.S.:so,pengajarannya,jgn lpe gtau keluarga kamu di mana kamu hndk pergi(mcm aku..ngee)and persiapkanlah segala barang2 'berharga' yg kamu ingin bawa bersama2 kamu(mcm kamera yg aku xsmpt grab td)..;D

No comments:

Post a Comment