Wednesday, February 24, 2010

Alhamdulillah!!!!

Akhirnye,setelah bertahun2 kutunggu saat ini...Pagi isnin 2,aku,nana,syarah ngan dak2 zimas yg len g danau kota nek van sbb nk amik ujian berkomputer..pergh!punyela cuak aku dibuatnye pikirkan sal exam ni..yang terbayang dlm pikiran aku waktu 2,msti aku gagal nye..aku pun xtau nape,but kalo sesape yg knal aku rapat,msti tau yg aku ni sorg yg sgt2 low confident..jd,hr 2 mmg aku freak hbs la..

ni ape yg terjadi mse 2..

nana-052
syarah-055
aku-062

yg nombor2 2 nombor giliran la..satu satu aku tgk dak2 msuk dlm bilik ujian..tingg!!!
-062.
dgn tgn yg terketar2,aku berjalan ke arah bilik ujian..sebelum 2,akak yg keje kat sane kate(akak 2 garang gle-tp,ok la jgak..hehe):
"Simpan beg kat kerusi 2 ye",sambil tangan akak 2 tunjuk kerusi kat dpan aku..then,aku pun pulas tombol pintu bilik ujian 2 ngan tangan yg terketar2..

duduk je dpan komputer 2,dlm hati aku dah mle bce basmalah..dgn teliti,aku taip nombor kad pengenalan aku kat komputer 2..start ngan ujian buta warna..then,ujian nombor lak..Alhamdulillah,dpt full!bersyukur sgt2..sbb mle2 riso gak sal ujian buta warna ni..kalo blh,biar la lulus sume..
after that,time nk klik mouse 2 g sesi seterusnye(ujian undang2 yg 50 soalan 2..),jd ragu2 pulak aku nk klik..fikir pnye fikir,aku klik jgak la..dgn sedaya upaya,aku try jawab soalan2 2 walaupun aku rase ayat2 jawapan tu bermain2 kat kepala aku mcm roller coaster..huh!
smpi last question,aku jwb smbl hati aku berkata,"habisla ko min,msti fail nih"sungguh la hati aku dh menelah sesuatu yg negatif mcm 2..
anyhow,aku teragak2 jgak la nk klik mouse 2 kat perkatan 'tamat sesi'..disebabkan malas dh nk check blik mane yg aku ragu2,aku klik jgak akhirnye 'tamat sesi'..

Alhamdulillah!lagi sekali..kat depan komputer 2 terpapar LULUSaku dh xfikir ape lg dh pas2..syukur sgt2..hrp2,ujian Bahagian II ngan III pun mcm 2..Amiin!!!bagi sesape yg lum amik ujian komputer,jgn riso..soalan die ok2..tp,kene ht2 ngan ayat2 die..!serius..and,kalo ade mse lebih,check blik je jwpn 2..jgn jd mcm aku..dh tau low confident,sesaje mls nk check balik..haih..anyway,GUDLUCK tau buat sesape yg lum go through ujian 2!

P.S.:sorila kalo ayat aku mcm ntah pape,ni first time aku blogging..aku mintak maaf gak kalo kate2 aku sal ujian 2 agak angkuh ke,sombong ke..hehe..i didn't mean 2 behave like that..juz nk kongsi ngan sesape yg bce blog ni tentang perasaan aku..:)btw,nana ngan syarah pun pass exam 2..:)

No comments:

Post a Comment