Sunday, February 28, 2010

mid valley

Ok...yesterday,i went out with aimi n my primary school friends..hehe..actually,mcm aku kua ngan aimi je sbb aku xjoin dorg yg len sgt..well,sbb ade laki la..walaupun aku kenal dorg,tp aku still xpndi nk kua ngan dorg..

Hehe..so,ktorg dh jumpe each other n i introduce aimi to the gurls..aimi was OK with the gurls..but,with the guys,die senyum2 malu je..hihi..comey! :D

Dlm kul 12.30,we all gather around depan Pets Wonderland..then,Liyana Hajar came and WOW!
i n the other including aimi yg bru knal die,terkejut..she was soooo tall..mcm basketball player 2..! :) so,aku,ikha and husna peluk2 die..coz dh lame xjumpe..(hehe..kenala hang membongkok peluk kami,yana!hihi)

After a while,we all decided to eat lunch..yg asyraf n the gang hulu kelang g mane ntah..while me,yana,ikha,aimi n husna went to the Mc Donald's..dlm kul 1.40 mcm tuh,asyraf dtg n serahkan tiket wyg kat ikha,husna ngan yana..well,dorg tgk Valentine's Day..tp,aku ngan aimi tgk Niyang Rapik..at the same time asyraf dtg tu,ade sorg mat ni,tgur ktorg..

'Assalamualaikum cik2 semua..ape khabar?'

Aku ngan aimi je pndg die since dorg yg bertiga lg tuh ngah ckp2 ngan asyraf..

Aku ckp slow je 'Alhamdulillah..sihat'

Then,ntah ape ag mat tu membebel kat ktorg..tup2,die kate,'Oh,cik2 tgh mkn kan?xpela..sekejap lagi la'

Ble mat tu dh blah,ktorg wat mke blurr je..hihi..kul 1.50,ikha,husna ngan yana gerak gi panggung while aku ngan aimi g surau..smbl tggu aimi menunaikan solat Zohor,aku duk bce nvl smbl bls2 msg ngan amal..hehe..

Mse ktorg dua masuk panggung,cte pun dh start..cte Niyang Rapik tu,xla seram mane..but,it was kelakar..so,we all dlm panggung byk yg tergelak tengok gelagat pelakon2 dlm cte tu berbanding terjerit-jerit..hihi..(luv u Sam!!!! :D)

Kua je dri panggung,ktorg g LG Mid untuk beli sushi..hehe..then,g jumpe dorg yg len kat Mc Donald's..Again! kat sane,adela jgak ktorg tgkp2 gmbr..but,aku ngan aimi 'terpisah' skit dri dorg since dorg dh duduk bersempit2..hihi..xlame kemudian,ktorg g Arcade..saje tgk org men2 games2 yg ade kat sane..but,smbl tu,ktorg bergambar AGAIN kat ruang kosong depan Cosmic Bowl tu..dlm Cosmic Bowl pun,ktorg berlime(aku,aimi,husna,ikha ngan yana) bergambar lg untuk bg efek "Disco"..hehe..

Bile dh kul 6,aku ajak aimi g komuter..aku ngan aimi salam2 dorg bertiga n trus blah..menunggu komuter,mmg leh wat org yg xsedar borak2 kosong jatuh kat landasan tuh..hahaha!nasib ktorg ingat mengingatkan...ble komuter dh smpi,ktorg dua rempuh serempuh2nye..but,aku ngan aimi,'terpisah' skit dlm tu coz aimi sempat masuk awal..haih~

Dh sampai KL Sentral,ktorg g kedai MyNews coz aku nk topup..hehe..but,aku ngan aimi amik peluang duk depan fridge minuman kat sane..nk kasi angin skit badan ktorg yg ngah panas time tu bahana bru kua dri komuter yg menyesakkan tu!hehe..selambe gle ktorg kat public mcm tu..!

Ble dh nek tren ke jelatek,aimi da stat lentok..penat tu ktorg..!but,aku as usual,mmg xleh lentok dlm kenderaan yg bergerak agak laju..so,aku juz topup kedit dlm fon aku..yg bengongnye,aku g topup 12 nombor yg bermula dri '0**********6'...tp,setelah lima kali topup n still tertera perkataan 'Maaf,kod ini tidak sah..',aku nek bengang..pastu,dlm kertas topup yg bercetak tu,aku ulang tgk mane 14 nombor yg ade..skali,ble aku tgk bahagian atas kertas tu,bru aku sedar..!haish~rpe2nye,nombor yg '5*************' tu kod die..hahaha!nk je aku tergelak berguling-guling dlm tren tu..ble dh smpi jelatek,aku tggu mak aku smbl borak2 ngan aimi..ulas2 skit cte yg ktorg tgk td..hehe..:D

X sampai 10 minit kemudian,mak aku pun sampai..so,tggl la aimi sorg kat stesen jelatek tu..

All of all,walaupun aku xjoin sgt kwn2 skul rendah aku,aku still happy sebab dpt menatap wajah dorg yg dh dekat 4 atau 5 tahun xjumpe..:D
And,outing with aimi is AWESOME!you will never get bored with her because she has many topics to talk about..luv ya AIMI! kalo ko xde smlm,xtaula aku..:)

2 comments:

  1. eh. amal x ikot ke? laa.... bukan nk jumpe ke, awk kt? kan die nk blik sabah?

    ReplyDelete