Thursday, February 25, 2010

SUKAN

Okie..hari ni,aku bgun kul 9pg..hehe..:) padahal,jnji ngan aimi nk smpi skul kul 9pg..haish~
ble period,mcm ni la aku..nk rncg bgun time tu,mesti lewat setengah jam atau sejam punye..:)
so,bgun2,mandi n sarapan sat..kul 10 pg,bru gerak g skul..

smpi2 je,aku g jumpe aimi kat kantin..well,mase 2,afiqah 5af pun ade..so,dptla gak jumpe die..hehe..then,aimi ajak aku g beli nasi lemak kat gerai Pn Ru..nasi lemak die sedap weyh!tp,ari ni,pedas skit..hehe..but still,aku mkn jek!xnk lepas peluang! :)
then,smbl mkn2 2,borak2 ngan aimi n afiqah..hehe..but,tetbe je mse ktorg g bli air afiqah lesap..haha!
kul 11,aimi kene g blaja memandu..haish~nasib baik ade ain ngan jas..:D so,x keseorangan la aku..THX ain n jas!hehe..dh mkn2 2,ktorg lepak kat padang..
well,kali ni..leh nmpk marikh xde harapan nk menang..hihi..so,aku terpakse la simpan anganan aku yg nk tgk marikh menang ag..huhu..dlm byk2 umah sukan,Zuhrah yg dpt tempat pertame..tp,ade insiden lawak yg terjd..hehe..mcm ni cte nye:
Pn Akmal:'Tempat ke-2,jatuh kepada rumah Zuhrah!'
mase 2,dak2 umah Zuhal dh menjerit2 gumbira..sekali...
Pn Akmal:'Eh..eh,silap..tempat ke-2,rumah Zuhal!tempat pertama,rumah Zuhrah!'
ktorg dh gelak2 time tu..xthn sgt..haha!

dlm kul 1 ptg,acara sukan pun tamat..pastu,ktorg 3 lepak kat 7 eleven..ain ngan jas,bli ayo..aku lak,bli twiggies..hee..ske kot :D
dlm kul 1.10,ktorg gerak blik g skul..lepak2 kat pondok SPBT lak smbl borak2 sal kete..hehe..then,dlm kul 1.35,ain teman jas kol mak die kat public..dlm kul 1.40,ain ngan jas gerak g CC Taman Permata..jd,tggl la aku sorg2..memandangkan aku dh msg mak aku suro die amik aku kat 7 eleven,aku g sane blik..sambil tggu mak aku,aku bce nvl kat bus stand sane..dlm kul 2.15,mak aku pun smpi..hehe..

P.S:walaupun aku kuciwa umah marikh xmenang,aku tetap kagum sebab marikh xjatuh tempat last..hehe..:D

No comments:

Post a Comment