Friday, April 23, 2010

Tadaaaa! XD

Its been more then a week aku xhapdate blog ni..rindu2 la plak..hehe!


So,sepanjang seminggu lebih ni,byk yg terjadi..maka,aku ingin abadikan serba sedikit kat sini..:)


Sejak aku dpt Lesen P tu,aku start berlatih kete auto (kete Kancil) ayah aku since aku tau die xkan bg aku sentuh kete Wira mak aku..huhu..ayah aku kate,aku dh boleh bwk kete cme perlukan confidence n kene pndi memotong..hehe
Masalah aku ble memotong ni,satu je..terlampau cepat!..bukan takat memotong je mslh..tukar lane skali..haih..=.='

But,ble aku bwk area umah aku,die xyah suro2 sgt dh kene wat ape..hehe..sbb aku dh boleh fikir nk kene watpe dh..signals,brek,minyak sume tu..:D kononnye,aku dh master area umah la ni..hehe..cme,on the road ngan highway je sikit lagi nk dpt gelaran 'Master' tu..:) Alhamdulillah..


Anugerah Cemerlang SMKLK 2010 pulak,berlangsung dengan jayanya..aku and the other budak2 absibs,serta budak2 arrazi dpt menghadirkan diri pada hari tersebut..mase tu gak,aku dpt tau yg aku,lynna ngan zirah je dpt KM Kulim..padahal,kebanyakan dak kelas aku dpt KMNS..huhu..selain tu,yg aku tau,aimi,zharif ngan fiqah,dpt matrik kat Melaka..manakala wani ngan lia plak dpt matrik kat Perak..

Selesai je majlis Anugerah Cemerlang tu,aku ngan absibs yg hadir diajak oleh Pn Norliah ke Pizza Hut yg berdekatan ngan Care4..hehe..but,xsume yg diajak..mostly yg ade smpi kul 11 lebih kat skola tu yg diajak mcm aku,mia,aminiril,wani,aimi,hanem,nolin,syarah ngan fiza! :D
Sambil mkn2 tu,ktorg borak2 la ngan Pn Norliah..mcm ade 2 group je mase tu walaupun duk kat satu meja yg besar..Aimi yg duk sebelah aku sibuk borak ngan org yg duk sekeliling die..aku lak,borak2 ngan lin,anem,aminiril ngan Pn Norliah..kelakar je!hehe..mase ngah memesan,xyah ckp la..aimi ngan geng sebelah aku sibuk sembang,aku ngan yg len sibuk tanye sesame sendiri nk order ape..hehe..:)

Hbs je sesi makan2 tu,kami sume kecuali Pn Norliah ngan anem,g wangsa walk..cadangnye,nk men bowling..tetbe,dh smpi kat sane,tukar rancangan lak..kami berkaraoke!hehe..lin je malu2 xnk..:)
Antare lagu yg ktorg dendangkan:
* I'm yours-Jason Mraz
* Cari Jodoh-Wali Band
* Happy Ending-Avril Lavigne
* Me plus you-Justin Bieber (aku xtau ape tajuk lagu tu..hehe)
* The Reason
and banyak lagi la..aku je yg xigt sgt..hehe..tp,ade 2 lagu hindi yg aku nyanyi..Bole Chudiyan ngan Baaga Ma..bahaha!xde sorg pun leh nyanyi lagu hindi mcm aku leh..hehe..
*isy3x min ni...riak! hehe..gurau je eh korg2..:)

Semalam pulak,dlm pukul 4 ptg,aku,yan,nana,mia ngan lin (the girls) and eja,aman,faiz,paan (the boys) berentap kat pusat bowling wangsa walk mall tuh..ehehe..fiza pun ade skali..tp,die jd tukang cheer je..bagi girls,yg plg menyerlah smlm,yan la!kalo laki pulak,paan!haha..terer gle dorg!..mesti dh biase main..tp,apepun,aku puas hati ngan markah aku yg xseberapa (80 tu..hehe..jarang aku dpt cenggini..jadi jakun je smlm..haisy)

So,itula cerite aku selama seminggu lebih ni..oh ya!lpe lak..aku dh dpt dh surat tawaran ngan buku panduan pendaftaran serta 'sebuku' borang matrik semlm..patutla dub dab dub dab je smlm pas habis blaja kete ngan ayah aku..patut jugak la aku nk sgt mkn Subway..rpe2nye,tu petande die..haih..=.=' anyways,aku still dilemma..semoga ble keputusan IPTA dh kua nnti,aku leh wat choice yg tepat..Amiin!

My fellow friends,lets pray for the best!i hope that all of us won't separated!ketahuilah wahai absibs,yg aku sgt syg kat korg..harap2,absibs forever menjadi kenyataan!Amiin! :D

2 comments:

  1. yep2...
    alaa, walaupun lain2 kolej n U, still boleh keep in touch....facebook kan ade..heheh,:D

    ReplyDelete