Tuesday, April 6, 2010

can anyone help me pleaseee?

Okeyh..dh lame aku xhapdate blog..5 hari mcm tu,aku rase..hmm..la ni,smbl berfacebooking ngan rakan2,aku sibuk mencari contoh resume yg plg terbaik dan lengkap utk dibawa ke interview MARA nnti..

Dh byk link aku bukak..tp,xdpt-dpt jgak ape yg aku nk..kalo aku taip,'contoh resume',byk yg kua contoh resume berkenaan kerjaya..satu dua saje yg kua sal biasiswa..tp,2 pun bukan resume..it was just FAQ..buat mase ni,aku betol2 perlukan advice rakan2 aku dri segi persediaan utk interview tu nnti..nk harap kakak aku,die nun jauh kat oversea..:(

I really 1000x need this MARA scholarship..otherwise,I might not get what I wish for..huhu~aku betol2 harap sgt aku dpt course biotech atau course pharmacy skrg ni..I like both of the courses..jgn ckp pasal gaji sbb aku lebih mengutamakan kepuasan bekerja skrg ni..and i hope,kalo la aku ditakdirkan dpt kursus biotech tu,aku harap peluang kerjaya die luas n dptla aku diserap terus utk bekerja ngan mane2 uni pas dh habis blaja nnti..nmpk x betapa aku miserable skrg sal bende ni???hahaha!

Hadehhhh..jd,kalo ade sesape yg boleh tlg bagi aku link plg tepat utk contoh resume tu,aku berterima kasih sgt2!jasamu akan kukenang smpi ke liang lahad..ceh!ayat....!hehe..:)

No comments:

Post a Comment