Monday, May 10, 2010

Tawaran UPU

First and foremost,aku nk ucapkan setinggi-tinggi rasa syukur ke hadrat Ilahi kerana ditawarkan belajar di Uitm..hmm..walaupun,uni ni bukan uni yg aku aim 1st,tp,ade la jgak aku harap2 masuk sini..anyways,yg penting,aku dpt asasi..Alhamdulillah,walaupun asasi sains je aku dpt,tp kalo aku blaja bersungguh-sungguh and dpt pointer 4 flat,ade harapan lagi amik degree perubatan,pergigian atau farmasi..:) yeay!

Hehe..so,aku dh wat first move utk view universiti yg aku blaja nnti tu scre dekat semlm..well,kolej die,fakulti die..lawa! ;D cme,sekitar die bukit bukau jela..nyaman meyh..:D :D and,ade 'tangga kejayaan' pulak tu yg connected dri kolej kediaman-fakulti-kolej kediaman..218 anak tangga tu!hoho!kuruih la cheq pas ni..:)

Cme,yg aku mgkn rase boring kat sini,maybe sbb aku xkan dpt kua jejln ngan kwn2 skola menengah aku..tp,xpe..kalo ade transport ke Shah Alam dri sini,insyaAllah boleh jmpe korg..:)and,to yana,boleh je,kte jumpe..i've found out that ade bas Rapid KL yg dari Seksyen 2 Shah Alam ke Uitm Puncak Alam ni..hehe..!(*apela aku duk melalut ni..=.=)

Justeru,aku jugak nk ucapkan tahniah kat Aimi,Lin,Aminiril,Anem,Nana,Ina ngan yg len2..:)
Yg aku tawu,aimi dpt asasi pergigian kat UIA cwgn PJ..but,she might end up with JPA..i have strong feeling about this..same as for Lin too..harap2nya,ape yg aku rase ni,jd kenyataan buat mereka..Amiin! :D And Ina,she got scholarship from Petronas!bravo gurl!tahniah sgt2! :D tp,tggu la MARA ek?kot2,dpt offer yg lagi best..hehe..;)

Aminiril ngan Nana,dpt asasi sains jugak..same tmpt ngan aku..welcome gurls! :) tp,ktorg pun tgh tggu result MARA..hope that everything goes well..Amiin! :D

To mia,kte tau awk tabah..sabar ye? :) kte yakin awk leh dpt chance lagi elok kat MARA kalo awk xdpt UPU tu pun..:) wahai rakan-rakan sekalian,marilah kte berdoa utk mia!hehe..

P.S.:Dh berpecah pun ABSIBS ni..merata-rata..Faezah ngan Syarah dh g matrik n9..zirah pulak dh g Kolej MARA Kulim..ape2 pun,jgn la lost cntct eyh? ;)

4 comments:

  1. tulaa...smua dh berpecah..huhu..:(

    neway aku xrase aku leh dpt jpa tuhh..lgpun aku dh fall in love wif UIA! heheh,:)

    ReplyDelete
  2. aimi..haha..ntahla..aku nye naluri rase mcm ko ngan lin,dpt..tp,xtaula betul ke x..kalo ko jatuh hati ngan UIA tu,aku plak dh jatuh hati ngan UiTM tu..:D

    hehe..pastu an,aku ade gak dgar cte ade bas dri tmpt aku tu ke Shah Alam..jd,kalo nk kua jejln ngan ngko,boleh je..kat Shah Alam,ade KTM..hehe..;)

    ReplyDelete
  3. whoaa. min pn tulis psl kite dkt sini. sobs sobs. terharu. hehe. thanks min. insyaallah. kte doakan kite sume berjaya walau dkt mne pn kte sume lps ni. amiin :)

    ReplyDelete
  4. mia,ni sikit je min leh wat utk mia.hope u will always success,dear! :D Amiin! thx doakan ktorg! :) yeah,walaupun kte berjauhan nnti,contact2 la slalu..:)

    ReplyDelete