Monday, May 10, 2010

6 more days left..

Hmmm..according to the title of this post and sesape yg penah g interview MARA,mesti tau ape yg akan terjadi 6 hari lg..keputusan scholarship MARA utk PILN akan kua 17 mei ni!kebaboommmm...!

Ni lah antare scholarship yg aku nk sgt2..(eh,mcm la ko ade minx lebih dri satu scholarship..heh!) tp,mmg kalo aku dh dpt jwpn 'ya' je kat web tu nnti,sure seronok gle2..huhu..sbb,mcm sparuh dri impian idup dh tertunai..and,if i maintain my pointer during A-levels nnti,boleh fly ke negara yg ditetapkan..

Tp,aku mcm xyakin la boleh dpt bende ni sbb aku tau betape teruknye aku mase hari kene interview tu..t'gagap-gagap..mcm2 lagi la!anyways,harapan masih ade..aku dh wat stakat yg mampu time interview tu..now,doa n tawakal je..friends,do doa for me,okayy? :) ur jasa akan dikenang smpi aku ke liang lahad..:')

P.S.:To aimi,lin and ina..do inform me about you all kalo dpt scholarship JPA/MARA,okayy? :)

2 comments:

  1. same2 kite doa min. kte pn xyakin sgt blh dpt:)

    ReplyDelete
  2. hoho!samela ngan kte.insyaAllah,ade rezeki,xkemane..:D

    ReplyDelete