Monday, May 17, 2010

keputusan

Atas sebab-sebab tertentu, Keputusan Penempatan Skim Pelajar Cemerlang (SPC) MARA untuk Program Ijazah Luar Negara (PILN) 2010 tidak dapat diumumkan pada hari ini (17 mei 2010). Sila semak keputusan penempatan dari masa ke semasa di laman Portal MARA untuk mengetahui keputusannya. Harap Maklum.

Nmpk x ape yg tertulis kat atas tu???aku siap boldkan ag..kalo xnmpk,xtaula..so,MARA candidates,sbr jela..haih..=.= kalo dorg bgtau hari ni,dh sttle sume keje dak2 yg nk masuk uni..i mean,yg tengah tggu keputusan MARA ni la..bile dorg lmbt2kan,kelam kabut la dak2 tu..bukan aku xtau..ade yg betol2 berhajat nk blaja kat luar negara..and,salah sorgnye,aku la..kalo tetbe aku xdpt,tp dh tau hari ni,at least aku dh leh siapkan brg2 aku..banyak lagi tau aku kene wat!=.= stamping,beli baju sukan,susun sijil2(ni,sehari sebelum pun leh wat),etc..but,mentally,boleh ke dlm sehari kte set?xkan..seriously aku nk bgtau kat sini yg aku mmg excited nk g uni..nk stat blaja..sebab duk umah pun xwat pape..balik2,bende same je aku wat..tp,aku mestila takut jugak nk melangkah ke alam menara gading ni sbb aku xde pengalaman masuk asrama..aku takut sgt aku bangun lambat..siap lmbt..huhu..:( setakat nk test mental aku kat umah,mmg xtercabar langsung.=.= anyhow,hopefully everything goes well kalo aku mmg ditakdirkan menetap kat uitm puncak alam tu..:D so,lets packing2 now..!and,sambil tu,jenguk je portal MARA ni..kot2,rezeki aku kat luar negara..hehe..:D *perasan je..:P*

2 comments:

  1. eh?? kat puncak alam?? kalu masih lagi study sane sampai end of dis yer, leh lah kite jumpe...
    excited sungguh sebab tau ade blogger yg akan study kat puncak alam nu hah...coz we all akan menetap d sane nnt pas balik for good end of dis year..insyaAllah....btw, yasmin amik course ape?
    MARA tangguh result ke..ish..xpatut sungguh..adik ipar akak pon tgh tunggu result mara gak...
    yasmin,best dok asrama..mengajar kite menjadi lebih dewasa.....u will enjoy it....:)

    ReplyDelete
  2. hee..thx dee..tula..maybe,kalo min xdpt mara tu,mmg ahad ni dftr kat puncak alam tu..:D hehe..min amik course asasi sains..dee plak course ape?btw,baru je min bukak portal mara td and min found out that kptsn kua esok pukul 4 ptg..:( dh byr pun yuran pengajian..hee..mmg xsabar oh nk try idup kat asrama ni..thx 4 supporting me..:D jap,lpe nk tanye..hehe..dee dh khwn ye?

    ReplyDelete